Labels

Saturday, November 30, 2013

SOFTBALL !

Hari nie hari Ahad...
Hari nie aku ada latihan SOFTBALL,
Aku memang sangat sukakan permainan nie,
Dan hari nie aku nak kenalkan kepada semua serba sedikit tentang permainan ini =)

  • Pengenalan
Sofbol/Softall merupakan olahraga bola beregu. Ianya terdiri daripada 2 kumpulan, sama ada defensif atau ofensif (pihak lawan). Sofbol ini berasal dari AS dan merupakan ciptaan George Hancock pada thn 1887. pemain terdiri daripada pemukul bola, penangkap bola, penjaga dan pelempar bola.

  • Padang Sofbol
Kawan2 semua, macam nie la bentuk padang sofbol dan di mana kedudukan pemain2nya

 Peralatan Sofbol






Kawan2, itu saje yang saya ingin berkongsi dengan korang semua hari ini... doakan aku tau supaya berjaya dalam SUKEM nanti untuk kolej aku.. hehe =)
Sekian, terima kasih...

No comments:

Post a Comment