Labels

Sunday, November 24, 2013

Amali Makmal 1

Assalamualaikum dan hai kawan2 semua...
Minggu ini saya akan ceritakan mengenai amali makmal 1 yang baru saya ambil baru2 ini,
first of all,
saya nak minta maaf sangat kat sir Azzwan sebab saya tak perform yang terbaik..
sorry sir... =(
tapi saya sangat seronok belajar di kelas Sir Azzwan.!
sebab time tu je la saya dapat gelak kuat2.. haha..
dan jujur saya cakap,

First time saya masuk kelas sir,
Saya takut sangat sebab saya memang tak expert bab-bab komputer nie,
Tapi lepas tengok cara Sir ajar,
Saya jadi yakin untuk terus belajar subjek ini,
Sebab Sir selalu ulang balik apa yang dia ajar kat kami,
Walaupun Sir sebenarnya sangat bengang dengan kami semua,
Tapi sir tak jemu-jemu ajar kami semua,
Thanks Sir Azzwan... =)
Walaupun saya sedar yang saya tak berapa nak perform dengan baik untuk Amali Makmal 1,
Tapi saya tetap rasa seronok,
Sebab sekurang-kurangnya saya tahu juga macam mana nak guna excel, word dan powerpoint,
Sebab sebelum ini saya memang tak tahu langsung bab-bab ini semua..
Thanks sekali lagi Sir Azzwan..
Jujur saya cakap kat korang semua,
Bila masuk ukm nie,
Baru la saya ada email yahoo, email gmail, dan blog saya sendiri.
First2 tu memang pening dengan semua nie,
Tapi lama2 saya seronok dengan semuanya...
Dan saya nak cakap thanks lagi kat Sir Azzwan,
Sebab ajar kami dengan seikhlas hati,
Dan saya tak tahu la apa akan jadi kat diri saya bila dah keje nanti kalau saya tak tahu apa2 pun pasal komputer nie...
Dan sekarang saya bersemangat nak belajar Aplikasi Komputer !
Jom belajar lagi !
Ehehe.. =)




No comments:

Post a Comment